KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

zaterdag 12 oktober 2013

AT5 EN PAROOL OOK IN DE GREEP VAN STADGENOOT?

Laten AT5, Het Parool en RTV Noord Holland Amsterdammers in de kou staan voor belangen van woningbouwcorporatie Stadgenoot?

Heeft Woningcorporatie Stadsgenoot de Amsterdamse TV zender AT5, RTV Noord Holland en de Amsterdamse courant Het Parool nou ook al in zijn greep?
Daar lijkt het sterk op, want wat ben ik vorige week aan het lijntje gehouden en wat ben ik ongelooflijk onbeschoft behandeld door deze >>> Mainstream media
organisaties. Alle drie de organisaties heb in eerste instantie opgebeld en 
gevraagd of zij aandacht wilden besteden aan de voor de bewoners levens ontwrichtende misdadige en asociale >>> Renovatieplannen van 171 woningen van woningcorporatie Stadgenoot.

Schokkend hoe diep het onbeschofte noodlijdende AT5 is gezonken
Het eerste gesprek bij alle drie de organisaties ging nog wel. Zo'n medewerker weet in het eerste gesprek natuurlijk ook niet precies 'of het wat' voor ze is, dus dan mag je nog wel even uitpraten. Maar dan komt het. Ze beloven je terug te bellen.
En ja hoor,....... u raad het al, dat gebeurd niet. Er is dan natuurlijk overleg geweest en zijn tot de conclusie gekomen dat datgene waarvoor je aandacht hebt gevraagd helemaal niet zo goed uit komt om te publiceren. Een mailtje toezenden om dat even mede te delen? Zo veel fatsoen hebben AT5, RTV NH en het PAROOL niet, dus dan bel je ze maar weer eens op en stuur je ze een mail.

AT5, het Parool en RTV Noord Holland exact dezelfde onbeschofte behandeling
Het gaat veel te ver om hier allemaal te vermelden hoe vaak ik heb teruggebeld en uitvoerig uit te leggen hoe dat allemaal verlopen is. Maar ik heb, rechtstreekse nummers gekregen, waar ik aanvankelijk blij mee was. Echter als ik die persoon van dat rechtstreekse nr. dan aan de lijn had werd ik onmiddellijk afgekapt, met 'ik verbind u wel even door' en dan mocht/moest ik het hele verhaal weer opnieuw vertellen. En weer zou ik dan worden teruggebeld, wat dan niet gebeurde, of moest zelf terugbellen.

'Wij doen vooralsnog niets met de renovatie van uw complex'
Van de chef van de redactie van het Parool kreeg ik uiteindelijk een mail, met het verzoek voor de zoveelste keer uit te leggen waarvoor ik de aandacht vroeg. Dat heb ik gedaan en enkele dagen kreeg ik een mail van een medewerkster met slechts één regel:
'Wij doen vooralsnog niets met de renovatie van uw complex'.
Van RTV Noord Holland heb ik ondanks mijn vele uitleg helemaal niets meer gehoord!


De op non actief gezette ombudsvrouw van AT5 is de enige met fatsoen!

Ook het onbeschofte AT5 heeft niets meer van zich laten horen! Ik heb mijn laatste mail aan AT5 ook naar de ombudsvrouw van AT5 gezonden. Op dat moment niet wetende dat deze door AT5 op non-actief is gesteld. De ombudsvrouw van AT5 heeft die mail blijkbaar thuis ontvangen. De ombudsvrouw heeft, terwijl zij dus nu niet werkzaam is voor AT5, mij wel gebeld en dat siert haar enorm.  Maar de ombudsvrouw kan niets doen, omdat zij plaats heeft moeten maken voor pulp programma's waar geen mens in is geïnteresseerd. Dat heeft de ombudsvrouw mij niet verteld, maar dat heb ik zelf geconstateerd.


Ander (gerelateerd aan) nieuws over woningcorporatie Stadgenoot gaat voor!

Van Het Parool kreeg ik dus een mail met daarin één regel als reactie op al mijn bellen en mailen. Van de noodlijdende Amsterdamse tv zender AT5 heb ik helemaal niets meer gehoord! Datzelfde geldt voor RTV Noord Holland! Behoren deze organisaties ook al tot de steeds groter wordende kliek van Stadgenoot?
Blijkbaar wel, want kijk maar eens naar dit (gerelateerd aan) nieuws:

AT5
http://www.at5.nl/artikelen/112197/stadgenoot-stopt-met-grote-vastgoedprojecten-1


Parool  http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/3521361/2013/10/04/Stadgenoot-stopt-met-grote-vastgoedprojecten.dhtml

RTV Noord Holland

http://www.rtvnh.nl/nieuws/120509/Stadgenoot+steekt+geen+geld+meer+in+Wallenproject


Bovenstaande artikelen verschenen in zelfde periode en zijn gerelateerd aan de misdadige renovatieplannen van 171 woningen van Stadgenoot.

Alle bovenstaande artikelen verschenen op 4 oktober 2013 op de websites van AT5 Het Parool en RTV NH. Dat was in dezelfde periode dat ik zo mijn best heb gedaan, maar op zo een onbeschofte wijze 'aan het lijntje ben gehouden' door deze organisaties.
De bewoners van de 171 woningen in het complex van Woningcorporatie Stadgenoot aan het Prins Bernhardplein worden zo wel heel erg dupe van deze zogenaamde vrije nieuws voorziening organisaties.

Heeft Stadgenoot ook bij deze organisaties weer een grote vinger in de pap?

Kwam het (nu) niet zo goed uit om de ellende van de bewoners aan het Prins Bernhardplein onder de aandacht te brengen? Gelet op de bovenstaande publicaties, ook nog eens dit gerelateerde nieuws onder de aandacht te brengen? Kwam dat Stadgenoot ook weer niet uit? Heeft de grote invloedrijke misdadige woningcorporatie Stadgenoot ook hier weer een grote vinger in de pap?
Ik weet het niet, oordeelt u zelf, ik moet oppassen wat ik schrijf!

Honderden brandstichtingen, Stadgenoot en haar kliek doet niets!

By the way, Ik heb ook nooit een nieuwsitem aangetroffen bij bovengenoemde media organisaties, over de >>> honderden brandstichtingen, die in en om het wooncomplex hebben plaatsgevonden Het is ons bekent dat Stadgenoot  en haar kliek ook die kwestie zo veel mogelijk in haar vuile zaakjes doofpot wil houden.
Maar het kan net zo goed zijn dat ik iets heb gemist.


Gerelateerde berichten:  ( let op! u komt dan op een andere website!!!)

>>>
Bezoek wijksteunpunt wonen Amsterdam
>>> Eerste reactie wijksteunpunt wonen Amsterdam

>>> Tweede reactie wijksteunpunt wonen Amsterdam

In het kader van hoor en wederhoor én ter kennisgeving, hebben wij dit bericht aan onderstaande adressen verzonden:

M.couzy@parool.nl
K.Leupen@parool.nl
info@at5.nl
anneke_den_hartog@hotmail.com
pdehaas@stadgenoot.nl 
jbulder@stadgenoot.nl
  
info@stadgenoot.nl   t.a.v. Dhr. R. Boomgaard
mbos@stadgenoot.nl
P. De Jong >>> bungalowverhuurster  pdejong@stadgenoot.nl
H. Plas GGD Amsterdam >>> >>> Psychiater/bungalowverhuurder  vangnet@ggd.amsterdam.nl     
W.Luttikhuizen@wswonen.nl

Vorig bericht: >>> Nico van den Ham opnieuw vals beschuldigd van discriminatie

I.s.m. onze altijd bezopen corrupte nieuwsredactie. Bewerkt door onze snuivende criminele -wie naait wie- waarheidscommissie