KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

vrijdag 23 augustus 2013

Nico van den Ham op Talk2MyraRadio DE VUILE WERKWIJZE VAN DE NATIONALE OMBUDSMAN


Op Woensdag 1 mei jl. vertelde ik op  >>> Talk2MyraRadio mijn relaas inzake mijn misdadige behandeling en letterlijke mishandeling door de
>>> SEMIOVERHEIDSINSTANTIE  WONINGCORPORATIE STADGENOOT
en hun steeds groter wordende misdaadkliek.


Enkele dagen na de uitzending kon ik via You Tube mij zelf terug horen. Ik schaamde mij kapot! Mijn stem, mijn accent uit het oosten van het land, het langdradige gelul.
Ik beloofde mij zelf nimmer ook nog maar een woord voor een microfoon uit te spreken.


Er is echter inmiddels weer zo veel onvoorstelbare justitiële smeerlapperij over mij heen gekwakt, dit keer door onze fijne, beschaafde, eerlijke, onpartijdige,
>>> NATIONALE OMBUDSMAN OF NATIONALE VOLKSVERLAKKER? dat ik het als mijn plicht voel, daar dan toch maar weer over te komen vertellen bij Talk2MyraRadio.
Dat gaat zeer binnenkort dan ook gebeuren.

Het gaat over de intens gemene, oneerlijke en partijdige werkwijze van substituut ombudsman mr. Van Dooren, de 'rechterhand' van mr. Alex Brenninkmeijer. Mr. Frank van Dooren, die in samenwerking met de beschaafde, uitgestreken, netjes pratende mr. Brenninkmeijer, de meest denkbare vuiligheid heeft aangewend, om mijn klaagschrift van 28 bladzijden en 17 bijlagen niet te hoeven behandelen.


Daarna hebben deze meesters in de rechten, maar ook, meesters-politie-informanten van de >>> NATIONALE OMBUDSMAN, zonder mijn toestemming, middels een uiterst valse truc, mijn uitgebreide en zeer gedetailleerde klaagschrift als informatie-pakket naar de politie toegezonden.

Dat klaagschrift, inmiddels politie-informatiepakket, is zo, onder meer terecht gekomen bij weer andere meesters in de rechten, maar ook, meesters in -hoe maken wij voor de belangen van woningcorporatie Stadgenoot en politie, iemand volledig kapot- ! We hebben het nu over de meesters van
de >>> COMMMISSIE VOOR DE POLITIEKLACHTEN (deel 1).

Ook heel erg beschaafde, keurig netjes pratende meesters van
de 
>>> COMMISSIE VOOR DE POLITIEKLACHTEN  
(deel 2).

De meesters van
een politieklachtencommissie, die het helemaal niet erg vinden, dat ik hun commissie Corrupt en partijdig
 noem, zoals zij dat schriftelijk, via de politie aan mij hebben medegedeeld!

Zie ook  >>> COMMISSIE VOOR DE POLITIEKLACHTEN   (deel 3).

I.s.m.  onze beschaafde, keurig sprekende, bezopen, corrupte Juridisch Redacteur



                  JURIDISCHE HULP GEVRAAGD!!!