KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 27 augustus 2013

HET VERSCHIL TUSSEN MR. JORIS DEMMINK EN NICO VAN DEN HAM

Zeer groot verschil!
Dat is veel, heel veel verschil! Maar speciaal voor de radio-uitzending op
Talk2Myra Radio vanavond om 20.30 u. laat ik één van die grote verschillen hier zien.
De afgelopen tijd heb ik door deze site veel mensen ontmoet, die door onze fijne integere eerlijke politie en justitie valselijk ergens van zijn beschuldigd.
Meestal is dat aantoonbaar met opzet gebeurd.


Door politie en justitie voor het leven kapot gemaakt!
Al die mensen zijn voor het leven getekend, verontwaardigd en boos. Zo boos vaak, dat hun leven er volledig door is ontwricht! Hun waardigheid is hen ontnomen, vaak is hun bedrijf volledig naar de verdommenis geholpen, familie kwijt geraakt enz. enz.
Zelf zal ik tot ik erbij neerval, of voor straf voor het vertellen van de waarheid opnieuw kapot getrapt wordt, zoveel mogelijk mijn horrorverhaal blijven mededelen.


Voor straf in elkaar getrapt!
Als buurtregisseur - wijkagent Jack Druppers het opnieuw nodig mocht vinden, om mijn persoon weer in elkaar te laten trappen, mijn botten te laten breken en mijn bek opnieuw dicht te laten stompen, tijdelijk of voor goed, omdat ik van hem niet mag vertellen wat mij overkomen is, dan merken mijn lezers dat vanzelf wel!


Nog meer straf voor vertellen waarheid?
Maar misschien wordt ik voor het vertellen van datgene wat mij is overkomen nog wel eens wettelijk, i.p.v. onwettig vervolgd, want daar heeft verhalenverzinner, politieman Druppers, drie-en-een-half jaar geleden in een officiële politie mededeling (dat stond er boven) ook al eens mee gedreigd. 

Beschuldigingen van snikkel in de kont stoppen van kinderen!
Ik zal de rechter er dan in ieder geval op wijzen, dat wij, mijn lotgenoten en ikzelf, wél degelijk eigenwaarde hebben! En dat wij er ons zeer zeker wel wat van aan trekken, als wij valselijk ergens van beschuldigd worden, door onze 'fijne' intens corrupte justitie!

Abject soort
Dit in tegenstelling van het abjecte, verdorven soort  zoals jurist mr. JORIS DEMMINK die, zo blijkt, helemaal geen eigenwaarde heeft en zich er niets van aan trekt, dat hij massaal beschuldigd wordt, dat hij zijn lul in kinderen propt.


Verzonnen?
Of ik dat verzonnen heb? Nee hoor, dat zegt  de tot voor kort,  hoogste baas van het openbaar ministerie, mannenheks mr. Joris Demmink zelf!
Kijk maar tussen 1.00 en 1.25 in de reportage hieronder!


Bron: JORIS DEMMINK TV                                                                    MET DANK AAN JDTV



Alles wat ik in mijn berichten beweer is de absolute waarheid en niets is overdreven, ook niet de grote aantallen brandstichtingen

Nico van den Ham, melder van misstanden.  Melder van slechts datgene wat hem is overkomen en die voor dat melden daarvan zwaar wordt bestraft!

Daar weer over klagen, nog meer straf!
                       JURIDISCHE HULP GEVRAAGD 

I.s.m. onze snuivende, corrupte doofpotschandknapenredactie